September 2016

Tijdens een introductiedag van twee gefuseerde basisscholen in het dorp waar ik woon ,kregen wij die middag een aantal sport clinics aangeboden waaronder judo . Ik was op slag verliefd op de sport , jeetje wat vond ik dit te gek.

Zo blij als ik was ging ik die middag naar huis en vroeg mijn ouders een proefles judo te regelen.

Maar wat er ook gebeurde de proefles bleef maar uit , en ik bleef maar "zeuren" . Dus in November kreeg ik dan eindelijk mijn lang verwachtte proefles bij de lokale judo vereniging  Kodokan.

Wat was ik blij en dit is  wat ik al zolang wilde . Mijn judo meester was Geert de Haan en het voelde goed dat hij mijn sensei was (en nog steeds is trouwens )

In July 2017 maakte mijn Judo meester een overstap naar een andere club en voor mij was er geen minuut langer voor nodig om er over na te denken , ook ik maakte de overstap naar de andere club

Zo mocht ik dan judoën bij KINGS , waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds  met plezier en voor de volle 100% inzet judo .