!!SPONSOREN GEZOCHT!!

Pakket A

Bedrijfsnaam op sponsorpagina * en op rugembleem wedstrijd pak

Bedrijfsnaam groot op de rug van een wit T-Shirt.

(deze is voor mij verplicht te dragen onder het judo pak tijdens de wedstrijd)

Royale verspreiding van sponsornaam via socialmedia kanalen

5 x te betalen inschrijvingen "internationale" wedstrijden (plus vermelding in mijn agenda website)

Dit pakket start per ingang 2021 en is opzegbaar 1 maand  voor ingang jaar 2022

Anders loopt het pakket A stilzwijgend door per ingang van 2022

* bedrijfsnaam op sponsorpagina wordt als achtergrond foto ingesteld op de website

Pakket kosten zijn : € 150,=

Pakket A is gereserveerd ! 😃

Pakket B

Bedrijfsnaam op sponsorpagina* , en op linkerborst van wit T-Shirt

(deze is voor mij verplicht te dragen onder het judo pak tijdens de wedstrijd  )

Royale verspreiding van sponsornaam  via socialmedia kanalen.

5 x te betalen  inschrijvingen  "regionale" wedstrijden (plus vermelding in mijn agenda website)

Dit pakket start per ingang van 2021 en is opzegbaar 1 maand voor ingang jaar 2022

Anders loopt het pakket B stilzwijgend door per ingang van 2022

*Bedrijfsnaam op sponsorpagina wordt op maximale grootte vorm gegeven

Pakket kosten zijn  : € 100,=

De 10 van 25

Kleine sponsors zijn ook meer dan welkom!  Een bedrijf of een persoon dat maakt niet uit  er zal altijd een eervolle vermelding op de sponsorpagina plaats vinden !

Met 10 kleine sponsors van € 25,= kan ik ook de extra benodigdheden toevoegen aan mijn  judotas.

Denk bv aan dikke maar ook vooral warme sokken , met koude voeten judoën is zeker geen pretje !

Sporttape voor de blessures , maar ook voor het intapen van vingers om soms  net iets beter grip op je tegenstander te krijgen . Even een Spotify  kaart halen , voor de wedstrijd is soms volledige focus goed door ontspannen naar je favoriete muziek te luisteren.

Aanvullen van de sportdranken voor en na de wedstrijden maar ook extra vitamientjes zijn ook zeker meer dan welkom.

En wat dachten jullie van die versleten knieën in mijn wedstrijdbroek , er zijn zoveel kleine dingen ! Waardoor de 10 van 25  meer dan welkom zijn !

De 10 van 25 worden in een mooi kader voor bedrijfs logo of vermelding van naam op de sponsorpagina geplaatst !

Aanmelden voor een sponsorpakket of  de 10 van 25 kan via de contact pagina .

Alvast bedankt voor onze samenwerking !