De 10 van 25

De "kleine" sponsors zijn net zo hard nodig dan de "grote" sponsors

Kleine sponsors zijn ook meer dan welkom!  Een bedrijf of een persoon dat maakt niet uit  er zal altijd een eervolle vermelding op de sponsorpagina plaats vinden !

Met 10 kleine sponsors van € 25,= kan ik ook de extra benodigdheden toevoegen aan mijn  judotas.

Denk bv aan dikke maar ook vooral warme sokken , met koude voeten judoën is zeker geen pretje !

Sporttape voor de blessures , maar ook voor het intapen van vingers om soms  net iets beter grip op je tegenstander te krijgen . Even een Spotify  kaart halen , voor de wedstrijd is soms volledige focus goed door ontspannen naar je favoriete muziek te luisteren.

Aanvullen van de sportdranken voor en na de wedstrijden maar ook extra vitamientjes zijn ook zeker meer dan welkom.

En wat dachten jullie van die versleten knieën in mijn wedstrijdbroek , er zijn zoveel kleine dingen ! Waardoor de 10 van 25  meer dan welkom zijn !

De 10 van 25 worden in een mooi kader voor bedrijfs logo of vermelding van naam op de sponsorpagina geplaatst !

Over Sebastiaan

In 1996 ben ik afgestudeerd aan “de Vakschool” Schoonhoven als gediplomeerd juwelier-uurwerkmaker.
Na deze studie heb ik 5 jaren gewerkt bij Jacob ten Hoeve als klokkenmaker.
Hierna als bedrijfsleider bij Juwelier van der Meulen Drachten en Gert Jan van Ark Juweliers Roden.
Hier heb ik veel ervaring op gedaan in het repareren van horloges, goud en zilveren sieraden.
Met deze ervaring kan ik alle horloges, klokken repareren van diverse merken van batterij wissel tot een volledige onderhoudsbeurt.
Tevens kan ik uw goud en zilverreparaties uitvoeren maar ook nieuwe opdrachten (trouwringen, rouwsieraden) uitvoeren in overleg met u als klant.

OVER BRS

Uiterstschoon.nl is onderdeel van Bonnema Reiniging Services, in het kort BRS. Opgericht in 2018 te Gorredijk, is het streven naam te maken als de betrouwbare regionale reiniger in en rondom uw woning cq pand.

Kijkt u rond op de site welke items op u van toepassing zijn en neem gerust contact op voor verdere informatie. Wat dacht u van een complete en vaak verdiende reiniging van uw woning/pand. Boeidelen, zonnepanelen, dakkapel, dakgoten, houtwerk, kozijnen, glaswerk, gevel en damwand profielplaten. Naast een geweldige uitstraling komt dit natuurlijk ook ten goede van het onderhoud.

Enkele voorbeelden treft u op de Facebook en Instagrampagina onder de naam Bonnema Reiniging Services.

Ook ideaal, een woningreiniging vlak voor een fotosessie voor bijvoorbeeld de verkoop van uw woning/pand. Graag verwijzen wij naar ons officieel partner Makelaardij Benedictus. Indien u uw woning hier in de verkoop brengt, neemt Makelaardij Benedictus deels en in enkele gevallen zelfs volledig de kosten voor een woningreiniging/glasbewassing op zich.

Met vriendelijke groet,

Bindert Bonnema

Over  Graphium

Gerard Rooker is een gepassioneerde schrijver van unieke en een misschien wel  nooit eerder geschreven verhalen  , door middel van een prachtig boek waar hij momenteel nog reeds  mee bezig is met het afronden van zijn verhaallijn .

Hieronder een klein stukje van een eerder geschreven verhaal door Gerard Rooker

desastreus, verbijsterend en fataal

De tekst van m'n boekje is klaar! (hè,hè). Ik laat het nu lezen door enkele belangstellenden. Kom hier terug voor af en toe een blokje tekst.

(Bron Facebook Graphium)

Uit: desastreus, fataal en verbijsterend

Dood. Armen losjes hangend voor zijn buik, het hoofd in een onnatuurlijke houding scheef achterover gezakt op zijn linker schouder. Zijn laatste sigaartje hing half opgerookt, uitgedoofd, voorover in de grote glazen asbak op het rode wollen kleedje op het tafeltje naast hem. Rond de asbak kleine ronde kuiltjes in het kleedje, onmiskenbare getuigen van eerdere pogingen om een laatste stukje sigaar te doven. Een klein sliertje rook kringelde vanaf het laatste sigaartje, als groet, 'vaarwel', losjes omhoog. De vader van van de Booneschans en met hem zijn onlosmakelijk verbonden sigaartje waren gelijktijdig geëindigd.

(Bron Facebook  Graphium)

!!TROTS OP MIJN PAKE!!