Dankbaar voor een mooi nieuw jaar

Gepubliceerd op 21 februari 2021 om 13:38

Dankbaar voor een mooi nieuw jaar  en even een mooie gelegenheid voor een shout-out naar mijn (nieuwe) sponsors voor dit jaar. Hunter Banden Service , BRS , Atelier Noordelijk Ambacht

Opnieuw is Hunter Banden Service mijn hoofdsponsor voor dit jaar , gelukkig maar anders was ik nu druk bezig met het aftornen van mijn rugplaat op mijn wedstrijdpak .

Veel wedstrijden draaien wij momenteel natuurlijk niet wat ik ontzettend jammer vindt, ik had dit graag anders gezien. Ik mis de wedstrijden enorm  maar ook mijn tegenstanders in de wedstrijden , op de mat zijn het mijn  tegenstanders maar naast de mat maken we natuurlijk een praatje en trappen soms wat lol en tiktokken we bij de vleet .  Ook ben ik benieuwd wie ik daadwerkelijk allemaal nog tegenkom bij de wedstrijden , er zijn namelijk veel "verloren" judoka's door de corona pandemie .

Maar ik hou nog steeds van de sport Judo, en ik was van plan om na de basisschool naar het OSG Sport en Lifestyle te gaan. Ook heb ik groen licht gekregen om als achtste groeper te mogen deelnemen aan de ochtendtraining in Heerenveen . Deze training is voor de judoka's die op t OSG SLS zitten. De meeste van deze judoka's tref ik sowieso al 2x per week bij de JudoAzeven training in Heerenveen . (dat is een overkoepelende vereniging voor alle judoclubs  van Friesland , een mooie plek waar je wedstrijdtraining kunt volgen )

Momenteel zijn dat natuurlijk de buitentrainingen , en af en toe een online les of je huiswerkopdrachten.

Met Kings is het mogelijk om een goede buitentraining te volgen in de Westereen bij Meester  Foppe en Meester Hessel .

Maar ik kan natuurlijk niet wachten dat we weer met zijn allen weer  lekker binnen op de judomat mogen trainen .

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.